loading...
آفتاب مهدویت
parya16 بازدید : 1174 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (11)

سلام بر تو اي همه ي هستي عشق

. همه ي اسطوره ي عشق

.اي تمام عشق

.اي خورشيد پنهان.درکجا رحل اقامت فکنده ايي؟

اي منجي عالم بشريت تا به کي اين هجران طول بکشد؟

کجا هستي و به کجاها ميروي؟

حتما ماراميبيني و به ما عنايت داري

ولي اين گناهان ماست که جلوي چشم ما حجاب هاي بسياري کشيده است

 که اگر اين پرده ي حجاب نبود به راحتي ميتوانستيم تورا ببينيم

اي يوسف زهرا تا به کي در حسرت ديدارت بگرييم؟

بيا آقا به جان مادرت زهرا .بيا که ديگر بي تو طاقت ماندن در اين دنياي فاني را نداريم

آقاجان به جان مادرت ديگر خسته شده ايم اما به اميد تو نفس ميکشيم.به اميد تو زنده ايم

به اميد روزي  که خواهي امد و دست نوازش خودرا بر سر ما يتيمان ميکشي يابن الحسن  بي تو شيعيان يتيم  هستند

بيا ببين چه زود شهدا را از ياد بردند...

بيا ببين چه زود تورا از ياد بردن...

آقاجان بيا...بيا...بيا و اين قلب آلوده ي مارا با نظاره ايي کوچک پاک کن و...ديگر طاقت گفتن ندارم

که سخن عشق و هجران......در هيچ دفتري نگنجد....

بيا اي همه ي عشق که ما منتظريم

 

 

 

parya16 بازدید : 977 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (3)

http://www.ashoora.ir/images/stories/article_pictures/dinomarefat/mahdaviat/11.jpg

 

يكي از نشانه هاي ظهور حضرت مهدي (ع) خروج دجال و سفياني است ، و اين دو به دست سپاه آن حضرت كشته مي شوند ، سوال اینجاست که اينها چه كسانيند؟ و در كجايند و چگونه كشته مي شوند؟

مطابق پاره اي از روايات ، در آستانه قيام حضرت مهدي (ع) افراد كذاب و دروغگو پرچم مخالفت با آن حضرت بلند مي كنند ، دو نفر از آنها كه از سرزمين شام و فلسطين بر مي خيزند ، دجال و سفياني مي باشند ، اين دو نفر در حقيقت دو طاغوت سركشي هستند كه با دار و دسته بسيار خود به عنوان ضد انقلاب ، شورش مي نمايند .

دجال که يك نفر طاغوت فريبكار و حليه گر است ، با ترفندهاي خود ، جمعيتي را به دور خود جمع مي كند و به مخالفت بر مي خيزد ، بعيد نيست كه او يكي از طاغوتهاي صهيونيست باشد. (من قريه تعرف با ليهوديه (بحارالانوار ، ج52 ص194)
امیرمومنان علي (ع) در ضمن خطبه اي فرمود : حضرت مهدي با يارانش از مكه به بيت المقدس مي آيند و با دجال و ارتش او مي جنگند ، و آنها را تار و مار مي كنند و خود دجال نيز به هلاكت مي رسد .
و مطابق روايتي ، دجال را دستگير كرده و در محل كناسه كوفه به دار مي زند .
از روايات استفاده مي شود ، دجال مردي لوچ است ، و ادعاي پيامبري و خدايي از راه حلول مي كند و با جادو و شعبده و تصرف در چشمها ، مردم را به سوي خود جذب مي نمايد .
پيروان او بيشتر از اراذل و اوباش و طبقات آلوده از يهود و زنهاي ناپاك و فرزندان آنها مي باشند .
حضرت عيسي (ع) به كمك حضرت مهدي (ع) مي آيد ، و در كشتن دجال شركت مي كند ، و مردم و شهرها را از فتنه و آشوب او نجات مي دهد .
‹‹سفياني›› طاغوت ديگري که در چهره مقدس نماها ظاهر مي گردد ، از نسل عتبه بن ابوسفيان است ، چهره اش سرخ مايل به زرد مي باشد ، ذكرش به : « يارب يارب يارب » بلند است ، و آنقدر بي رحم و پليد است كه كنيزش را كه از او بچه دار شده زنده به گور مي نمايد .

جنايات سفياني و گسترش آن جنايات در خونريزي فساد ، بسيار است .
پيامبر (ع) فرمود : سفياني از وادي يابس (اطراف دمشق) با سپاه خود ، وارد دمشق مي شود ، دو لشكر تشكيل مي دهد ، يكي را به سوي مشرق (كوفه و اطراف آن) مي فرستد ، و ديگري را به سوي مدينه حركت مي دهد ، لشگر اول در كوفه و بغداد ، به كشتار و جنايات عظيم دست مي زنند .
لشكر دومش به سوي مدينه رهسپار مي گردد ، و سه شبانه روز در آنجا به قتل و غارت مي پردازد ، سپس براي جنگ با سپاه مهدي (ع) به سوي مكه حركت مي نمايد ، در مسير راه وقتي كه به سرزمين ‹‹بيداء›› مي رسد ، جبرئيل به فرمان خدا آن چنان به آن زمين ضربه مي زند ، كه همه آنها جز دو مرد ، در آن زمين فرو مي روند و نابود مي شوند. (بحارالانوار ، جلد 52 ، ص186)
سرانجام حضرت مهدي (ع) با سپاه خود از جانب كوفه به سوي سفياني كه در اطراف بيت المقدس ، موضع گرفته ، حركت مي كند ، و پس از گفتگو و مذاكرات ، سرانجام جنگ خونيني بين سپاه حضرت مهدي (ع) و سپاه سفياني ، رخ مي دهد ، و سپاهيان حضرت مهدي (ع) پيروز مي شوند ، و زمين از لوث وجود سفياني و پيروان پليدش ، پاك مي گردد .
و مطابق بعضي از روايات ، سفياني به دست ياران مهدي (ع) اسير و دستگير شده به فرمان حضرت مهدي (ع) گردنش را مي زنند و روي سنگي كه در محل ورود به بيت المقدس قرار دارد ، اعدام و كشته مي شود .
قابل ذكر است كه يكي از سپاهيان مخالف ، سپاه ‹‹بتريه›› است ، كه متشكل از ده هزار نفر، در مسير كوفه به جنگ سپاه امام (عصر) مي آيند و همه آنها به دست پر توان ياران مهدي (ع) به هلاكت مي رسند .

اللهم عجل لوليک الفرج

 

parya16 بازدید : 917 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (5)
علائم حتمی ظهور امام زمان (عج) از زبان امام صادق(ع) امام صادق(ع) آخرین منجی بشر حضرت مهدی‌(عج) را این گونه خطاب می‌کند: «ای آقای من! غیبت تو خواب را از من ربوده، بستر را برایم تنگ ساخته، روح و روانم را بی‌تاب کرده است.» بار دیگر بغض غریبی گلوی عالم تشیع را می‌فشارد، ملائک در پس کوچه‌های مدینه در تشیع پیکر مردی شرکت‌ می‌کنند که محضرِ مبارکش، منبع فیض آسمانی بود و او اینک در محضر خداوند خویش شربت شهادت را نوشیده و در جوار جدش بزرگوارش قرار گرفته،‌ او از دست حکومت عباسی آسوده خاطر شده است، دیگر صادق آل الله نیست تا سجاده را از زیر پایش برکشند و او را با سر و پای برهنه به دربارِ جور برند، هر چند که بقیع، بقعه‌ای خاموش و تاریک است و آشنایی غریب با مزار بی‌چراغ را در خود جای داده است، اما ... آيا همه نشانه‏هاي ظهور اتفاق مي‏افتند؟ آيا همه نشانه‏هاي ظهور اتفاق مي‏افتند؟ معمولاً نشانه‏هاي ظهور را به دو دسته حتمي و غيرحتمي تقسيم‏بندي مي‏كنند ولي يك دسته‏بندي ديگر هم هست، كه آن را در سه قالب «وعده»، «وعيد» و «حوادث» و وقايع مي‏گنجاند.اتفاق نيفتادن برخي از نشانه‏هاي ظهور، دليل و توجيه براي تأخير هيچ كاري نيست؛ زيرا به هر حال، ممكن است در مورد آنها بداء رخ بدهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درموردسایت؟
    مدیران

    مدیرکل سایت:

    مدیرصفحات مذهبی:

    مدیرصفحات تبلیغات اجتماعی:

    مدیرصفحات سیاسی:

    مدیرصفحات اجتماعی:

    مدیرفنی:

    طراح گرافیک:

    نویسنده:

    نویسنده:

    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 417
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,613
  • بازدید ماه : 1,138
  • بازدید سال : 19,253
  • بازدید کلی : 109,163
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود